Tento web používá cookies k analýze návštěvnosti a personalizaci reklam. Pokud stránky dál používáte, dáváte najevo, že s tím souhlasíte. Pro více informací navštivte naše Zásady ochrany osobních údajů.

Jak uložit soubor PDF?

Jak uložím soubor PDF do konkrétní složky
Jak uložím soubor PDF do konkrétní složky?

Tato příručka vás naučí, jak uložit dokument ve formátu PDF v systému Windows 10 a Mac OS.

Metoda 1 ze 3: v systému Windows 10

  1. 1
    Otevřete dokument. Otevřete dokument, soubor nebo webovou stránku, kterou chcete uložit ve formátu PDF.
  2. 2
    Klikněte na Soubor. Nachází se na liště nabídek v levém horním rohu obrazovky.
  3. 3
    Kliknutím na Tisk.... Je v dolní části rozevírací nabídky.
  4. 4
    Poklepejte na Microsoft print to pdf.
  5. 5
    Pojmenujte soubor. Udělejte to v poli „Název souboru:“ v dolní části dialogového okna, které se otevře.
  6. 6
    Vyberte umístění, do kterého chcete soubor uložit.
  7. 7
    Klikněte na Uložit. Je to pravý dolní roh dialogového okna. Dokument bude uložen jako soubor PDF na zadané místo.

Metoda 2 ze 3: v systému Mac OS x

  1. 1
    Otevřete dokument. Otevřete dokument, soubor nebo webovou stránku, kterou chcete uložit ve formátu PDF.
  2. 2
    Klikněte na Soubor. Nachází se na liště nabídek v levém horním rohu obrazovky.
  3. 3
    Kliknutím na Tisk.... Je v dolní části rozevírací nabídky.
  4. 4
    Klikněte na Pdf. Je v levém dolním rohu dialogového okna tisku. Otevře se rozbalovací nabídka.
    • Pokud nechcete zobrazit tuto možnost, vzhled a klikněte na Tisk pomocí dialogového okna systému....
    • Některé aplikace, například Adobe Acrobat Reader DC, nepodporují tisk do PDF.
  5. 5
    Kliknutím na Uložit jako PDF.... Je v horní části rozbalovací nabídky.
  6. 6
    Pojmenujte soubor. Udělejte to v poli „Uložit jako:“ v horní části dialogového okna.
  7. 7
    Vyberte místo. Použijte rozevírací nabídku pod polem „Uložit jako:“ nebo vyberte umístění v části „Oblíbené“ na levé straně dialogového okna.
  8. 8
    Klikněte na Uložit. Je to pravý dolní roh dialogového okna. Dokument bude uložen jako soubor PDF na zadané místo.
Když metoda uložení souboru PDF nefunguje
Co mám dělat, když metoda uložení souboru PDF nefunguje?

Metoda 3 ze 3: používání kancelářských aplikací Microsoft

  1. 1
    Otevřete dokument Microsoft Word, Excel nebo PowerPoint.
  2. 2
    Klikněte na Soubor. Nachází se na liště nabídek v levém horním rohu obrazovky.
  3. 3
    Kliknutím na Uložit jako.... Je v dolní části rozevírací nabídky.
    • V některých verzích Office klikněte na Exportovat... pokud je to možnost v nabídce Soubor.
  4. 4
    Klikněte na rozevírací nabídku Formát souboru:
  5. 5
    Klikněte na Pdf. V novějších verzích sady Office bude uveden v nabídce v části „Formáty exportu“.
  6. 6
    Do pole „exportovat jako“ zadejte název dokumentu.
  7. 7
    Vyberte umístění, do kterého chcete dokument uložit.
  8. 8
    Klikněte na Uložit. Je to pravý dolní roh dialogového okna. Dokument bude uložen jako soubor PDF na zadané místo.

Otázky a odpovědi

  • Jak převést informace do souboru PDF pomocí systému Windows 7?
    Klikněte na PDF. V novějších verzích sady Office bude uveden v nabídce v části „Formáty exportu“.
  • Jak uložím soubor PDF do konkrétní složky?
    Klikněte na Uložit. Je to pravý dolní roh dialogového okna. Dokument bude uložen jako soubor PDF na zadané místo.
  • Můžete kopírovat a vložit z dokumentu PDF?
    Ano, protože stále jde o typizovaný text v mírně odlišném typu souboru, který nelze upravovat.
Nezodpovězené otázky
  • Co mám dělat, když metoda uložení souboru PDF nefunguje?

FacebookTwitterInstagramPinterestLinkedInGoogle+YoutubeRedditDribbbleBehanceGithubCodePenWhatsappEmail